Proč nekupovat nábytek přes internet?

Jak se to občas seběhne...
. Přišla zákaznice, která si koupila v eshopu pohovku (kdesi na Moravě). Zákaznici nevyhovovala a tak se rozhodla, že jím ji vrátí a než ji odveze přepravní společnost zpět eshopu, tak si od nás zakoupí jinou, která se jí líbila. Pohovku od nás jsme zákaznici dovezli, nastěhovali, vybalili, smontovali a zabalili jí pohovku na vrácení. Aby ji měla pro přepravce připravenou.
Paní byla velmi spokojena. Bohužel do chvíle, než jí eshop oznámil, že pohovku nepřevezme, neboť je nyní čtrnáctý den vrácení a ikdyž byli státní svátky, lhůtu ji neprodlouží a jednat s ní dále nebude.
A výsledek?
Paní vznikly náklady na dopravu (2x) i stěhování. Má doma pohovku navíc se kterou neví co dále udělá. Přibylo jí spousta starostí a ubylo spousta peněz.
Internetový prodejci argumentují většinou cenou. Ovšem sleva není zadarmo. Pokud si zákazník koupí rozkládací sedací soupravu za 10tisíc nemůže čekat kvalitní pěnové výplně, rám ani potahovou látku, která vydrží denní zátěž. K porovnání je kvalitní matrace jež stojí stejně, ale pěn je tam méně. I přes krásné katalogové a letákové nabídky zákazník většinou tratí. Reklamace a jejich řešení s eshopem přes celou republiku se řeší všelijak a dosti často k neprospěchu zákazníka.
Naší filozofií je osobní setkání se zákazníkem, kterému můžeme vysvětlit vše co potřebuje vědět k samostatnému rozhodnutí a nákupu. S dodavateli máme osobní vazby a řešení speciálních přání a požadavků se tak dostává na uplně jinou úroveň než v anonymním eshopu.